Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

translate

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Προτάσεις τουριστικής προβολής περιόδου 2011-2012

1. Πρέπει να υποστηριχθούν οι κλασσικές αγορές προέλευσης τουριστών στη Λευκάδα με την παρουσία μας (όπως λίγο-πολύ κάθε χρόνο) στις σχετικές τουριστικές εκθέσεις (Λονδίνο, Ουτρέχτη, Γκέτεμποργκ, Μιλάνο, Βιέννη, Πράγα, Βερολίνο, Ελσίνκι, Όσλο). Επίσης επιβάλλεται η παρουσία στις ελληνικές εκθέσεις αλλά και road show στις μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας. Οι εκθέσεις αρχίζουν άμεσα με το Λονδίνο αρχές Νοέμβρη. Πρέπει να γίνει συλλογή όλου του διαθέσιμου παλαιού υλικού και εάν χρειάζεται να γίνει μια φτηνή και γρήγορη ανατύπωση παλαιών φυλλαδίων ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των εκθέσεων.




2. Πρέπει να αρχίσει μια διαδικασία (που θα είναι χρονοβόρα και θα κοστίζει) δημιουργίας και επικαιροποίησης τουριστικού διαφημιστικού υλικού για την Λευκάδα. Προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στα σύγχρονα εργαλεία προβολής όπως : α) διαδικτυακές σελίδες που θα μπορούν να τυπώνονται από παντού (ακόμα και από οικιακούς εκτυπωτές) ώστε ένα έντυπο τουριστικό φυλλάδιο της Λευκάδας να μπορεί να τυπωθεί από κάθε οικογένεια. β) συνεχή παρακολούθηση και προώθηση των παραπάνω σελίδων στις μηχανές αναζήτησης, γ) επαγγελματική χρησιμοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ευρεία προβολή του τουριστικού προϊόντος μας (facebook, flirt, twitter, youtube, blog, googleplus, tripadvisor κλπ.), δ) ανάπτυξη εφαρμογών (anroid, i-tunes) για διαφήμιση της Λευκάδας μέσων των κινητών αφής νέας τεχνολογίας και ταμπλετών, ε) δημιουργία μακετών για αφίσες και γιγαντοαφίσες, ραδιοφωνικών spot, και μακέτες για καταχωρίσεις σε έντυπο περιοδικό τύπο. Χρειάζεται μια ενιαία αισθητική και ένα σαφές μήνυμα για προσέλκυση τουριστών στη Λευκάδα, στ) συνεργασία με διαφημιστική εταιρεία που να μπορεί να προωθεί διαφημιστικές καμπάνιες χρησιμοποιώντας το παραπάνω υλικό ανάλογα με τις ανάγκες marketing, τέλος ζ) η φιλοξενία δημοσιογράφων της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου (τουριστικών εκπομπών) και του έντυπου περιοδικού τύπου με τουριστική ύλη ή θεματική ύλη (σκάφη, ψάρεμα, διαδρομές, μαγειρική κλπ.), καθώς και η προσέλκυση και φιλοξενία ομάδων αναφοράς όπως καλλιτέχνες, αθλητές, μεγαλοεπιχειρηματίες.
Πρέπει να επισημάνουμε ότι έντυπα φυλλάδια, cd, χάρτες, σακούλες, αναπτήρες, ομπρέλες κλπ δεν αποτελούν πλέον αποδοτικά εργαλεία προβολής σε σχέση με το κόστος τους, ενώ ταυτόχρονα δίνουν την αίσθηση στον καταναλωτή τουριστικών υπηρεσιών, μιας σπατάλης φυσικών πόρων και μη οικολογικής συνείδησης.




3. Η ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων θα αποτελέσει τα επόμενα χρόνια σημαντικότατη περιοχή προέλευσης τουριστών για την Λευκάδα. Πρέπει η δυναμική αυτή να υποστηριχθεί άμεσα με παρουσία στις εκθέσεις : Βουκουρεστίου 3/11-6/11/2011 και 10/3-13/3/2012, Λουμπλιάνας τον Ιανουάριο 2012, Κωνσταντινούπολης 9/2- 12/2/2012, Σόφιας 16/2-18/2/2012, Βελιγραδίου 24/2-27/2/2012, Σκοπίων 27/4-29/4/2012.




4. Το Άκτιο μπορεί να αποτελέσει προορισμό low cost αεροπορικών εταιρειών καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, αφού μπορεί να εξυπηρετήσει μια ευρύτερη περιοχή από Ιωάννινα έως Πάτρα, με συνολικό πληθυσμό που πλησιάζει το 1000000 άτομα. Για την προσέλκυση όμως των εταιρειών αυτών χρειάζεται η εκπόνηση σχετικών μελετών από τους τοπικούς και τουριστικούς φορείς αλλά και οι κατάλληλες ενέργειες βιομηχανικού marketing.
5. Η επιτροπή τέλος πρέπει να εκτελεί επίσης χρέη «επιτροπής διαχείρισης κρίσεων» αλλά και «επιτροπής δημοσίων σχέσεων» σε ότι αφορά τον τουρισμό. Αναφέρεται για παράδειγμα ότι το βίντεο της καταστροφής στο Βλυχό από την θεομηνία, με τα πλάνα του νεκρού Γάλλου τουρίστα, έκανε μόνο στο youtube πάνω από 50000 κλικ μέσα σε τρεις μέρες. Από την άλλη μια επικοινωνιακή αντίδραση στις άσχημες επιπτώσεις της καταστροφής ήταν απλώς ανύπαρκτη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ.






α. Προσπάθεια για την επαναδραστηριοποίηση του Γραφείου του ΕΟΤ στη Ρώμη.
β. Road Trip για προβολή της Λευκάδας στα ανατολικά παράλια της Ιταλίας από Τάραντο μέχρι Βενετία.
γ. Συμμετοχή στην έκθεση του Bari.
δ. Προσέλκηση Ιταλών τουριστών τρίτης ηλικίας.
ε. Προσπάθεια επαναδραστηριοποίησης αεροπορικής σύνδεσης με Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου